söndag 22 april 2012

Did I die and go to heaven??

Ungefär så var känslan när jag igår klev innanför dörrarna till westernbutiken Scandinavian Western! WOW vad mycket sadlar, träns, paddar, etc. etc! Var ska man börja?? Haha! Hittade ett par ARIAT boots som jag givetvis var tvungen att köpa!
Såå snygga, såå sköna!

En snorgrön repgrimma, märke Silvertip plus ett leadrope i samma färg. Ville egentligen ha turkost, eftersom jag av någon anledning snöat in på den färgen just nu. Men det fanns inte i rätt storlek så det fick bli limegrönt istället. Lika häftigt det ;) Ett stångbett blev det också. Ville egentligen köpa en pad också som jag tyckte var snygg, men eftersom jag har en hel drös med paddar så kände jag att jag nog inte behövde en till.  ;)
Fick min reiningsadel värderad också, så nu vet jag vad jag kan begära för pris nu när jag ska sälja den. Hoppas på att få den såld snart, behöver en ny sadel till Flamma! Då ska jag nog fasen åka upp till Tommy på Scandinavian western, han hade så jäkla många snygga sadlar! Tyckte han var väldigt kunnig också och köpte hela hans resonemang kring sadlar helt och hållet! Det var en trevlig dag med gott sällskap. Tommy och Inger var väldigt trevliga, hjälpsamma och framförallt kunniga! Dit åker jag gärna fler gånger.


Mååånga sadlar!
(Bilden är ärligt stulen från Scandinavian western's hemsida)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar