fredag 6 april 2012

Bloggtorka

Verkar drabbats av den moderna åkomman "bloggtorka". Har varit grymt upptagen med massor av saker och bloggen har inte riktigt prioriterats! I alla fall så har jag gjort sluttenta, klarade den och har således tagit examen. min titel är numera "Diplomerad Hästfysioterapeut"!! Så småningom ska jag nog satsa på ytterligare ett prov för att få ett certifikat, men ett steg i taget! Nu har jag i alla fall kommit på ett (ev. två) bra namn som jag ska döpa mitt företag till. I veckan ska jag börja med allt det där jobbiga pappersarbetet som behövs... suck. Tur man har snälla och goa vänner som kan hjälpa en stackars korkskalle!

Flamma åker på betäckning igen om ca en månad. Denn gången testar vi seminet som jag importerade från USA. Hingsten heter The Knights Reflection och är döläcker! Ska bli spännande att se vad detta kan ge. Jag är mycket nöjd med nuvarande fölunge (eller åring, som han ju faktiskt är i år), men tror att denna kombination kan bli ännu bättre! Det här med avel är spännande!!! Det kommer även att bli lite annan förändring i "hästparken" framöver. Men mer om det vid ett senare tillfälle.

Här har ni en filmsnutt på Reflection. Sätt på ljudet, det blir mycket häftigare då =)


Jaha , vad mer ovettigt finns det att uppdatera om? Som sagt... bloggtorka. Jag tror jag lägger av nu innan det blir långradigt!



Glad påsk!


1 kommentar: