lördag 28 april 2012

Instagram

Lyckades installera Instagram på bloggen. Har ganska nyligen upptäckt det fantastiska med den appen! Så nu när jag kanske inte hinner/orkar blogga en (eller flera) dagar så kan ni som är intresserade, här till vänster, se foton jag tagit med min fantastiska iPhone (som jag förövrigt älskar!). Nu hoppas jag bara att det fungerar och att jag kommer ihåg att fota ;)

Jag har, förövrigt, en ny kärlek. Hon heter Regina Spektor. Egentligen inte alls vad jag brukar lyssna på och har hört denna låten förut. Men inte förrän nu har jag lyssnat på texten. Vet inte varför egentlingen, men jag bara älskar denna låten!


                                        

"This is how it works
you're young until you're not
You love until you don't
You try until you can't
You laugh until you cry
You cry until you laugh
And everyone must breathe
until their dying breath"



It's just as simple as that  ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar