måndag 1 november 2010

Våga klippa kort.... eller va' en mes å ta bara topparna...

Ok.... Tanken har funnits i mitt huvud en längre tid.... Jag har blivit grymt sugen på att klippa av mig håret. Inte bara frisera till det, utan verkligen kapa av det. Mycket! Rufstufs á la Alice Cullen
Kanske inte så rufsigt på just den bilden, men alla som sett Twilight filmerna vet hur jag menar =)

Hade en liknande frisyr en gång för längesedan som jag trivdes så bra i.

Gillar Rihannas nya frilla också... om jag nu ska fortsätta på kändistemat...


Jag har inte riktigt bestämt mig ännu. Vågar jag? Det växer ju ut igen, men det är så skönt också att bara slänga upp håret i en tofs. Men nåt måste göras, så risigt som det är nu. Kortare lär det ju i alla fall bli....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar