tisdag 18 mars 2014

En skogstur i solnedgången

Häromdagen tog jag en promenad med Flamma genom skogen. Jag, som inte kan orientera mig alls i skogen, tycker att jag var otroligt duktig som hittade hem (nästan) helt utan hjälp. Blev lite förvirrad där ett tag, och stressad när solen började gå ner över trädtopparna. Men det löste sig men hjälp av en snabbtitt på kartan på min iPhone (btw, I LOVE my iPhone! ;-) ).

Vad som kändes som en evighet, visade sig (enligt Map my Run), vara en promenad på 2,8 km och 37 minuter. Jaja, vi hade en mycket mysig stund i skogen i alla fall =) Idag står "lång skrittur" på schemat, bäst jag lyder ;-)

Liten bildbomb på Flamma nedan.
Tycker ni hon ser frisk och välmående ut? Har jag nämnt att hon äter Primero TOTAL? ;-)

Äter blåbärsris, mycket gott!

Poserar och ser vacker ut

Kunde ha sett snyggare ut, men så här blir det ibland (oftast)


Ha en bra tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar