måndag 3 mars 2014

Helgens äventyr

Jag har haft en superhärlig helg som självklart gått i hästens tecken. I år är ju faktiskt hästens år, så varför inte satsa stort då? Har många träningar inbokade i år, ett par är redan avklarade. Om någon vecka är det dags igen! =) I helgen var det träning för Carola Lind. Jag fick hjälp med longeringsarbetet och en hemläxa i ridningen. Om två månader är det dags igen och då jäklar ska jag ha jobbat ordentligt på min läxa!
Efter att suttit av i tårar sist jag red, kändes det så mycket bättre efter att Carola hjälpt mig. Självförtroendet är på väg tillbaka och jag fick motivation att träna igen!

Jag behöver "bara" en BRA sadel som tänker ligga stilla på hästen. Suck.. Nästa gång tar Carola med sig olika sadlar, men det är ju då det ;) 2 månader tills det och om jag hittar ngn som fungerar, tar det återigen några veckor innan den anländer efter jag beställt. Har jag TUR så hittar jag en begagnad. Men jag lär nog få införskaffa en måttbeställd... 

Tack Carola för att du är som du är, rak och ärlig och sätter igång elvispen i mitt huvud. 

Tack till Gunilla, som med sitt vänliga och tillmötesgående sätt, gjorde min helg till en toppenhelg! Inga bekymmer, allt löser sig och innan jag ens märkt själv att jag glömt saker kvar, så är dom på väg med posten till mig!

Tack också till Madeleine! Du, som elev, som brottas med samma saker som jag inom ridningen blir ett stort stöd för mig!


TACK alla inblandade för en toppenhelg!

Badtunna, hur lyxigt som helst! En sådan MÅSTE införskaffas!

Flamma <3








                              

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar