onsdag 29 juni 2011

Min vän har lämnat mig...


Älskade, vackraste, kloka vännen!
Din tid här hos oss var alldeles för kort.
Jag är glad över de två åren som vi fick tillsammans,
men jag önskar de hade blivit fler.
Min tröst är att du inte längre har ont.
Jag hoppas att du springer i stora skogar,
ställer många älgar och leker hela dagarna.
Jag hoppas du vet att du var älskad.
Jag hoppas du vet att alla operationer var för att du skulle bli bra.
Vi gjorde vårt bästa, men det räckte inte till...

Jag glömmer dig aldrig.
Du fattas mig.....

1 kommentar:

  1. Stackars er, men ni gjorde ju allt ni kunde för honom så detta var nog det bästa för honom.
    Men jag förstår att det känns hemskt för er, jag skulle gråta ihjäl mig om Chippen skulle behöva tas bort... =(
    Men jag är säker på att han njöt av tiden hos er och kände att han var älskad...
    Kram till dig och ge en till Agne också för jag vet nog att han är ledsen med.
    Hör av dig om jag kan göra något för dig, kan åka och köpa en tequila rose som vi kan dela på så kan det kännas lite bättre en stund i alla fall ;-D
    Sköt om er <3
    MVH Lena

    SvaraRadera