lördag 11 december 2010

Shopping gör mig lycklig, speciellt när man fyndar!

Igår var det shopping på högsta nivå i Kalmar. Det var längesedan jag shoppade loss så mycket som jag gjorde igår! Hittade en del julklappar och såklart en massa till mig själv också. Kanske mer till mig själv än till andra ;) . Men är inte det ganska så typiskt, att när man ska handla till andra, då hittar man massor till sig själv och när man ska handla till sig själv, då hittar man inget alls?
Jag gick in på Indiska, där har jag inte varit på evigheter. Det är helt klart en butik jag borde besöka oftare! Eller inte.... kanske blir utfattig då! Hittade massor som jag vill ha! Får bli ett besök om någon vecka igen tror jag =) Köpte dock en julklapp där, ett kakfat i vitt porslin. Köpte även två jättefina ljuslyktor till sovrummet och ett par supermysiga strumpor till mig själv.
Är dom inte helmysiga? Dom går ända upp över knät.


I julklappsväg blev det även lite annat smått och gott som jag såklart inte kan skriva om här på bloggen, vet ju inte om den läses av de som ska få klapparna.
Till mig själv blev det:
En fin liten grå top och en svart bolero. Hade tänkt ha på mig
detta på julfesten nästa helg.

En superrosa mysdress + ett par extra byxor



En bok: Träna viltspår av Marita Carlsson. Få se om det
står nå vettigt i den =) Den var i alla fall superbillig.
Jag lyxade till det ytterligare och köpte en flaska Amarula (syns bakom kakfatet) och en flaska Gräsö (Vitt vin). Det ska jag "provsmaka" ikväll då det kommer folk hit. Jag ska servera ostbricka =) GOTT!

Ja, det var väl allt för denna gången. Nu ska jag slappa en stund framför TVn i min nya supersköna mysdress, innan hundarna och jag ska ut och leka i snön igen =)




//Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar