tisdag 9 juli 2013

Hot, hot hötorkarväder!

Det borde vara förbjudet att jobba när det är sådan här värme ute! Dags att bege sig mot bruket för 8 timmars plåga. Idag tas höet in, men jag kunde tyvärr inte hjälpa till eftersom jag måste jobba. Inte lönt att åka till Mörlunda för att hjälpa till i 1 timme typ... Agne får "ösa för två" istället ;)

Fick en fråga om jag ville komma med "mina" töltande travare på en uppvisning på Gaedingakeppni SM, som hålls i Mönsterås i augusti. Det är veckan innan Fälttävlans EM och självklart ville jag det! Anna-Lisa och Therese med deras saddlebreds kommer också! Det betyder ju i sin tur att dom hälsar på hos mig samtidigt, det ser jag fram emot!

Så ni som gillar hästar och befinner er runt Mönsterås, Oskarshamn, Kalmar etc i augusti. Ta er en tur till Strokkurs fina bana söndagen 25/8. Där kan ni se fler raser som har extra gångarter och självklart finns där en hel del fina Islandshästar också! =)


Ha det!//Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar