måndag 6 februari 2012

Kallt, kallare kallast...


- 28 grader igår natt! Huuu... Jag gillar i och för sig vinter och kyla, men riktigt så kallt behöver det ju inte vara! Vi har i alla fall en hel del snö, och det är ju alltid trevligt. Det kom väldigt mycket på väldigt kort tid! Nu är jag nöjd, har både kyla och snö. Behöver inte mer snö, inte heller kallare än så här ;-) 

Therese var här i helgen, det är alltid lika roligt att träffas. Det blir ju så sällan. I söndags var det gnistrande vacker väder och då bestämde vi oss för att försöka få lite bra foton med hennes kamera. Jag slängde upp Erika (Agne's dotter) på Adonis och lät dom skutta runt i djupsnön. Tror nog att dom gillade det ganska mycket båda två! Ett axplock av de bilder som Therese tog syns nedan. Lite beskärning, fix å trix så är dom snart redo att läggas upp på den nya hemsidan jag håller på att jobba med =) Min nuvarande "ligger nere" kan man säga. Det tar lite tid, men jag hoppas kunna lägga upp den nya sidan snart!
Jag ska bara plugga, jobba, träna hundar, rida hästar, bära vatten, hämta hö först.... och äta och sova (om jag hinner ;-p )








Eddie & Star, 2 "pinnar" gör sitt
bästa för att ta sig fram i djupsnön.




Tack, återigen Therese för dom fina bilderna =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar