torsdag 9 februari 2012

Förkyld igen...

Då var det dags igen. Var hemma från jobbet inatt och stannar nog hemma kommande natt också. Det är ju inte så längesedan jag var sjuk.. Tycker jag varit sjuk ofta den sista tiden, jag som annars aldrig är sjuk har åkt på både magsjuka och kraftiga förkylningar... Hmm, någon nämnde att stress kan sänka immunförsvaret. Men stressad...JAG?! Närå... har bara liiite för mycket att göra just nu ;-) Men snart är jag klar i skolan, har tenta i mars... Puh... Är en hel del uppgifter som jag måste skicka in innan dess, har en hel del som inte är klara ännu...  Men det löser sig nog!

Har inte så värst många roliga bilder att bjuda på idag. Lägger in en bild på mig och Adonis när vi var i Tidaholm och red för Stefan Spak. Tror det var 2010... Flänger runt så mycket med hästarna så jag minns inte.




Nu är det dags för mig att bege mig till Apoteket och sedan köpa lite hundmat... Ja, även fast man är sjuk så behöver djuren sitt ändå. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar