onsdag 16 november 2011

Ett till "tyck synd om mig" inlägg

Förbannade förkylning. Är trött och ids inte göra ett skit. Orkar inte ens kolla på en film... Så vad passar då bättre än att blogga lite? Men det känns lite bättre idag än igår. Men orken lyser med sin frånvaro. Stackars hundar som bara fått ligga och glo i två dagar. Funderar på om jag orkar gå till jobbet i morgon, eller om jag väntar till på fredag? Det är ju grymt tråkigt att vara hemma och göra ingenting. Men jag vill ju samtidigt kurera mig och bli frisk, åker ju till Kiruna om några dagar och vill vara helt frisk då! 

Fick minsann ingen choklad av sambon i går, skällde lite och hoppas på bättring idag. Han borde vara på ingång när som helst...

Borde tvätta och hänga upp den blöta tvätten, men jag ids inte. Var nyss ut och gav hästarna lite hö vilket resulterade i total utmattning. Tror jag gör en kopp té och lägger mig under filten en stund. 



På fredag blir det Twilight bio tillsammans med Madde! 
Jag är definitivt Team Edward ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar