fredag 9 september 2011

Jokk, som vilt vatten. Skuttar och far, verkar inte gå att tämja ;)

Sitter och vräker i mig en supergod Italiensk pastasallad som jag köpte idag när jag var på Maxi. Känner mig sådär nyttig, det är bönor och grejer i den. (Lite besviken är jag ändå, hittar bara EN enda liten oliv. På innehållsförteckningen står det "oliver", det borde stå "oliv" istället...) Undrar om jag känner mig lika nyttig när jag vräker i mig en Ben&Jerry framför TV'n?!

Jokk och Eddie fick en tokrolig idé idag. Tyckte dom i alla fall. Jag vänder ryggen till och vips... borta. Jag har ingen aning om vart dom gick, ingen aning om var dom varit eller var dom kom ifrån. Helt plötslig så var dom hemma på gården igen. Vet bara att dom var borta drygt 2 timmar. Men dom måste ha varit långt bort för båda två var totalt slut när dom kom hem igen!  Skönt att dom kom hem i alla fall!


Tröööött!


Förresten så är jag jätteglad, för min älskade vän Jenny kommer ner till mig om några veckor!!! Det ska bli så kul. Vi ska dricka vin då, det har vi bestämt! =)


//Sarah m.flock

PS. För er som inte redan vet, så har jag ju faktiskt en hemsida också. Kika in där för att få lite mer info om hästarna om det kan vara intressant www.aranels.se D.S


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar