söndag 14 augusti 2011

Huset fullt av hundar...

Här hemma är det fullt upp må ni tro! Valpen ser till att hålla igång de andra hundarna och dom får verkligen röra på fläsket! Men emellanåt blir Jokk lite trött och somnar, då passar de andra också på att sova. (Ibland blir jag också väldigt trött och passar också på att ta en tupplur samtidigt, det är dock sällan det hinns med) Alla har vi ju olika sätt att sova på, här kommer ett par alternativ för er som vill prova:


Ibland kan man hitta en dvärgpincjer under filten


Stetching under vila...?


Nyklippt gräs är skönt att sova i


Ja...ihopknölad... tydligen ganska behagligt
för så här ligger han nästan varje kväll
(av någon anledning gick det inte att rotera bilden, vrid på huvudet istället)
 Och, idag när jag kom hem efter att ha varit och masserat lite hästar, hade min underbart snälla sambo börjat med att laga hagen som hästarna snart ska flyttas över till! Tusen tack, även fast jag vet att du inte läser detta ändå... =P

I morgon bär det iväg till Växjö på kurs igen. Ser fram emot att proppa in ännu mer information i skallen. Även fast det känns som att det är ganska fullt där just nu! Har beställlt microströmsutrustning som vi ska få lära oss att använda, spännande!

Och min dator är fixad! Snälla Joon hjälpte mig att installera ett nytt operativsystem, men bilden är lite knasig och jag har förstått att jag måste byta grafikkort... Hur man nu gör det...?!


Ha det gott
//Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar