onsdag 25 maj 2011

I klartext...

För att förtydliga det hela lite... När jag läste igenom mina inlägg om Tapper och hans OP märkte jag själv att det var lite rörigt... Men för att göra det hela lite klarare så var det alltså inte själva operationen jag var orolig för. Vi hade bestämt oss för att göra en operation, men om det var så att det såg hopplöst ut när veterinären öppnade upp knät, så ville vi inte att hon skulle slutföra operationen utan låta honom somna in istället. Därför var jag så nervös och orolig!
Men nu gick det ju bra och hunden ligger och sover i hallen och undrar varför han ska behöva få ont i benet med jämna mellanrum... Förhoppningsvis är detta sista gången!
Jag skickade blommor till veterinären, kände att det var det minsta jag kunde göra för henne med tanke på vad hon gjort för oss! Texten på kortet löd: "Tusen tack Camilla för allt du gjort för vår älskade hund Tapper"
Den sista tiden har fokus mest legat på Tapper, men nu när den oron lagt sig kan jag lägga min energi på mycket annat. Bla. mina andra djur, som blivit lite åsidosatta tyvärr... Men jag har helt enkelt inte orkat engagera mig i något annat. Sen har jag ju börjat att plugga också, vilket såklart tar en del tid.
Men, som sagt, oron har lagt sig och jag känner mig 20 kg lättare i själen. Kanske kan jag skriva om lite andra saker nu än bara elände? ;)


Ikväll har jag telefondate med finaste Jenny =) Kommer sitta klistrad vid telefonen i väntan på att hon ska ringa, var sååå längesedan vi pratade!

Snart har jag även en telefondate med Sveland djurförsäkringar,
vi ska prata lite hästförsäkringar och föl/unghäst försäkringar.





Förresten så vore det himla trevligt att veta vilka alla ni är som är inne och läser min blogg. Har sett att jag har ganska många besökare varje dag! Vissa dagar har det varit över 50 stycken!!! Helt otroligt!
Så, lämna en liten kommentar så jag vet vilka ni är =)

Ha det gott!

//Sarah m. flock

1 kommentar: