måndag 28 mars 2011

Nu är det inte länge kvar!

Nu är det nära! Egentligen borde jag inte sitta här och blogga när jag har så mycket annat som behöver göras!
I morgon drar vi! Kl 13.10 lyfter flyget från Arlanda! Jag kommer, som vanligt, vara skitnervös över att vi ska missa flyget. Det är nog alltid min största skräck när jag ska resa. Tiden! Kan ju vara så att jag sällan är i tid till andra saker och tror det ska bli likadant när jag ska resa, sen att min sambo är en lika stor tidsoptimist som jag gör mig inte mindre nervös. Men enligt hans beräkningar så ska det räcka att vi åker hemifrån vid 06.30. Jag ska försöka jobba på att vi är klara lite innan, så att vi kanske är på väg till 06.00. Vilket brukar betyda att vi ändå blir 20-30 minuter sena ändå, alltså borde vi ju faktiskt komma iväg till 06.30...?

Allt är ordnat är hemma till det bästa. När det gäller djuren kan jag nog slappna av. Fast inte helt, det gör jag sällan. Dom finns alltid i mina tankar. John bor här och tar hand om alla på bästa sätt, Madde tittar förbi då och då och kollar till hästarna, skulle något vara fel med något djur, häst eller hund, så finns Yvonne tillhands med sin stora kunskap om det mesta. Telenummer til veterinär och djursjukhus finns uppskrivna och EU-Passen till hästarna är lättåtkomliga. Puh... tror det var allt. Dom borde må bra när jag kommer hem igen.
Eddie är hos Therese, där har han det bra. Samba bor hon mina svärföräldrar, där har hon det bra. Emil och Tapper är kvar här hos John, dom har det bra här. Ja... ni förstår vilket bestyr det är när vi båda ska åka bort...Allt blir så mycket enklare när en av oss är hemma. Men själva grejen med gemensam semester och avkoppling försvinner liksom om bara en av oss åker till Thailand :P

Nu måste jag plocka ur diverse onödigt som jag packat med mig. (Agne har inte ens börjat packa ännu....dessa karlar!)

Jag ska simma med Tapper idag kl. 14 och måste åka hemifrån strax efter kl.13. Innan dess ska jag hunnit med att göra en hel massa saker... Jag ska jobba ikväll också, börjar vid 17.00! Inte blir det bättre av att jag inte klev upp i tid idag heller... Men det blir nog bra ändå. Jag har ju hela natten på mig ;) Lär ju inte kunna sova ändå, kommer vara orolig över att vi kommer försova oss!


Nä, bäst jag sätter fart!

Ha det gott!
Jag uppdaterar när vi kommer hem igen!




//Sarah


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar